loading...
ْ»» وبلاگ تفریحی و سرگرمی تک ستاره ««
تشکر فراوان

تشکر فراوان از

www.rozberooz.ir


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
گالری عکس های کیم کارداشیان مدل سکسی 16 1458 sia
عکس های سپیده خواننده زیبای ایرانی 6 575 niloofar
عکس های داغ و دیدنی از الناز شاکردوست و دوست پسرش !‌! داغ داغ 5 284 niloofar
گالری عکس های کامرون دیاز - Hot - Sexy - Cameron Diaz 20 369 mazdak
فيلم لحظه ترور امام خامنه اي 1 59 takstar
عکس های انجلینا جولی 6 253 takstar
فروش فیلم 18- سال در داروخانه + عکس 1 90 aq-alma
عکس از اوج بدحجابی یک دختر جوان در تهران 1 357 aq-alma
عکس/ محافظان هاشمی با جلیقه ضدگلوله 1 56 aq-alma
عکس/گاف بحث برانگیز سایت استقلال در آستانه دربی 0 40 takstar
عکس دیدنی و زیبا از کتایون ریاحی و همسرش 0 68 takstar
عکس های عروسی کیم کارداشیان با بازیگر هالیوودی 0 90 takstar
عکسی از جنیفر لوپز که تا کنون ندیده اید 0 81 takstar
گالري عكس هاي هيلاري داف !!‌ 4 168 takstar
فیلم دو دختر همجنس باز ایرانی اکران شد! + عکس 1 141 farid
عکس های زیبای حدیث میر امینی بازیگر سینما و تلوزیون 3 63 takstar
عکس های لیدی گاگا خواننده معروف آمریکایی 1 59 takstar
عکس های شیلا خداداد بازیگر سینما وتلوزیون - Shila Khodad 2 50 takstar
تصاویر ساحل شیشه ای در کالیفرنیا 0 56 takstar
آزار جنسی سه دختر کوهنورد 0 96 takstar
تصویر: مداح مشهور تیتر روزنامه اصلاح طلب شد 0 46 takstar
دختر عجیب اسکاتلندی اگر موهایش را شانه کند ،می میرد 0 54 takstar
عکس های جنیفر لوپز 41 3020 ali6424
گالری عکس سارا شاهی بازیگر و مدل سکسی ایرانی - اسپانیایی 3 2705 farzad
گالری عکس های شکیرا ( داغ داغ ) (جدید) 6 457 sanaz
گالری عکس جسیکا آلبا ! 5 398 sanaz
عکس های پاریس هیلتون - Paris Hilton Sexy Pic 17 246 takstar
جدید ترین مدل های لباس شب - زنانه - مرداد ماه 90 - 9 143 takstar
عکس های لیندا کیانی - بازیگر زیبای سینما و تلوزیون 8 144 takstar
عـــکــسهای ســـحــــر قــریــشـــــی 12 135 takstar
سعید بازدید : 223 شنبه 1390/05/01 نظرات (0)

اخیرا با ناشیگری مسوول صوتی تصویری سالن یك مسجد در شمال غرب تهران، هنگام برگزاری مراسم ختم یك خانم مسن، در اتفاقی شگفت حدود ده دقیقه فیلمی غیراخلاقی روی پرده سالن به نمایش درآمده است.

 در این برنامه زمانی كه برنامه و عظ و قرآن ختم در حال برگزاری بوده، گویا مسوول صوتی و تصویری در حال تماشای فیلمی بر روی دستگاه خود بوده، غافل از این كه خروجی دستگاه وی به ویدئو پروژكشن سالن ختم هم متصل بوده و همزمان فیلم بدون صدا روی پرده پشت سخنران در حال نمایش بوده است.



عجیب آن كه موضوع با واكنش سریع مردان حاضر در سالن مواجه نمی‌شود و صاحبان عزا هم كه در خارج سالن برای خوشامدگویی ایستاده بودند، بعد از دقایقی از طریق خانمهای مجلس از موضوع مطلع می‌‌شوند و تا پیدا كردن مسوولان مسجد و رفتن به اتاق مسوول صوتی و تصویری و قطع پخش فیلم، حدود ده دقیقه طول می‌كشد كه موجب عصبانیت صاحبان عزا می‌شود.

ظاهرا مسوولان مسجد بعد از این انفاق، مسوول خاطی و برخی همكارانش را اخراج كرده اند تا این اشتباه غیرعمد كه موجب ناراحتی خانواده درگذشته شده بود، جبران شود.

پیش از این هم یكی دو مورد شبیه چنین اتفاقی در یك قطار و نیز بیلبورد میدانی در كرج حادثه مشابهی رخ داده بود كه به سرعت پخش فیلم اشتباهی متوقف شد.

سعید بازدید : 120 پنجشنبه 1390/04/30 نظرات (0)

مردي كه با ترفندي خاص وارد خانه زنان تنها مي‌شد و با تهديد به طعمه‌هايش تعرض مي‌كرد، در كرمان دستگير شد. 

اين مرد كه «م-ص» معرفي شده است بنا بر اعلام پايگاه اطلاع‌رساني دادگستري استان كرمان به نقل از دادستان كرمان به عقرب موتورسوار مشهور است و براي تجاوز به زنان از شگردي منحصر به فرد استفاده مي‌كرد. 

اين پرونده زماني تشكيل شد كه يكي از قربانيان عقرب موتورسوار به پليس شكايت كرد و گفت: «وقتي در خانه تنها بودم كسي زنگ زد. در را كه باز كردم مرد غريبه‌اي را ديدم كه كلاه‌كاسكت به سر و ماسك بهداشتي به صورت داشت. او كه مي‌گفت ماموران پليس در تعقيبش هستند با خواهش از من خواست اجازه بدهم وارد خانه شود و خودش را پنهان كند. اول نمي‌خواستم با اين خواسته او مقاومت كنم اما آنقدر التماس كرد كه دلم برايش سوخت و اجازه دادم وارد شود. بعد از آن او يك كلت را به طرفم گرفت و من را تهديد كرد و گفت اگر داد و فرياد راه بيندازم شليك مي‌كند. او سپس به من تعرض كرد و فراري شد.»
 
اين زن، تنها شاكي مرد ناشناس نبود و پليس در جريان تحقيقات متوجه شد، متهم زنان ديگري را نيز با همين شيوه فريب داده و پس از ورود به خانه‌شان با توسل به زور به آنان تعرض كرده است. كارآگاهان كه با توجه به اظهارات شاكيان فهميده بودند متهم با يك موتوسيكلت در سطح شهر تردد مي‌كند تحقيقات ويژه‌اي را در اين خصوص انجام دادند تا اينكه سرانجام متهم سوار بر موتورش توسط ماموران شناسايي شد. 

پليس هنگام مواجه شدن با مرد متجاوز به او دستور ايست داد ولي متهم با افزودن بر سرعت خود تلاش كرد راهي براي فرار بيابد. اين‌گونه بود كه تعقيب و گريز آغاز شد و ماموران در نهايت دست به سلاح بردند و مرد فراري را با شليك گلوله به پايش زخمي و دستگير كردند. 

عقرب موتورسوار بعد از درمان و بهبودي نسبي تحت بازجويي قرار گرفت و جزيياتي از جرايم او فاش و مشخص شد وي زناني را در مجتمع‌هاي مسكوني يا اماكن تجاري خلوت طعمه قرار داده است و به اين دليل از كلاه و ماسك استفاده مي‌كرد كه توسط قربانيان شناسايي نشود و احتمال دستگيري‌اش كاهش يابد. همچنين مشخص شد متهم براي تهديد و ارعاب طعمه‌هايش از سلاح سرد يا يك كلت پلاستيكي استفاده مي‌كرد. 

سعید بازدید : 186 پنجشنبه 1390/04/30 نظرات (0)

همسر ۵۱ ساله این زن که از زنده شدن دوباره زنش خوشحال شده بود، در این باره به شبکه خبری سی‌ان‌ان، یادآور شد: در حال آماده سازی مراسم تدفین برای به خاکسپاری همسرم بودیم که ناگهان تابوت تکان شدیدی خورد و همسرم بلند شد و پس از آن که خود را داخل تابوت تدفین دید به شدت جیغ کشید.

 
رسانه‌های روسیه اعلام کردند که یک زن در مراسم تدفین خود به یکباره زنده شد
 
به گزارش ایسنا؛ براساس گزارش رسانه‌های رسمی روسیه، این زن ۴۹ ساله که در پی شوک ناشی از برخاستن از خواب سکته کرده بود حین برگزاری مراسم تدفینش به یکباره زنده شد و حاضران را شگفت زده کرد.
 
همسر ۵۱ ساله این زن که از زنده شدن دوباره زنش خوشحال شده بود، در این باره به شبکه خبری سی‌ان‌ان، یادآور شد: در حال آماده سازی مراسم تدفین برای به خاکسپاری همسرم بودیم که ناگهان تابوت تکان شدیدی خورد و همسرم بلند شد و پس از آن که خود را داخل تابوت تدفین دید به شدت جیغ کشید.
این مرد ۵۱ ساله در ادامه خاطرنشان کرد: پس از آن که او دوباره زنده شد با یک خودرو وی را به نزدیکترین بیمارستان در «کازان» منتقل کردیم. البته متاسفانه او تنها ۱۲ دقیقه زنده‌ ماند و در نهایت درگذشت. هنوز علت مرگ همسرم مشخص نشده است و یک گروه تحقیقاتی در حال بررسی این موضوع هستند.

سعید بازدید : 73 پنجشنبه 1390/04/30 نظرات (0)

اس ام اس های شب بخیر

امیدوارم امشب که می خوابی

سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها

عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .

شبت بخیر

.

.

.

عزیزم

پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات

بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات

شب به خیر احساس من . . .

.

.

.

 

(برای خواندن اس ام اس ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید)

سعید بازدید : 101 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

ساعت مچی جدید شرکت وی.ایی.ای فرانسه همه امکاناتی را که ورزشکاران نیاز دارند، در خود جای داده است:‌ ساعت،‌ تلفن همراه، ام.پی.تری‌پلیر، دوربین، سرعت‌سنج،‌ مسافت‌سنج، نمایشگر لمسی، ساعت گویا و ...

شاید زمانی دویدن ورزش ساده‌ای بود که نیاز به تجهیزات خاصی نداشت. اما امروزه کسانی که برای دویدن می‌روند، به ابزارهای زیادی نیاز دارند: آن‌ها ساعتی می‌خواهند تا زمان را بدانند،‌ ام.پی.تری‌پلیر می‌خواهند تا با گوش دادن به موسیقی انرژی بگیرند، بسیاری از کنترل‌گرهای ضربان قلب استفاده می‌کنند و ...... به این مجموعه تلفن همراه را هم اضافه کنید که برای برقراری ارتباط در دنیای امروز ضروری است.

 

نتیجه همه این‌ها،‌ مجموعه‌ای دست‌وپاگیر از ابزارهای گوناگون است که باید با خود حمل کرد،‌ مراقب شارژ تک‌تک آن‌ها بود و ... خلاصه این‌که دویدن در دنیای امروز کلی دردسر دارد!

 

خبر خوب این که به گزارش دیسکاوری، شرکت فرانسوی وی.ایی.ای دیجیتال، از اواخر همین هفته وسیله تازه‌ای را وارد بازار می‌کند که علاوه بر ابزارهای ذکر شده، امکانات دیگری هم دارد،‌ همه امکانات تنها و تنها روی یک ساعت مچی!

 

این ساعت مچی مخصوص ورزشکاران طراحی شده و اسپورتیو نام دارد. اسپورتیو قرار است کنترل‌گر ضربان،‌ جی.پی.اس، تلفن ایی.دی.جی.ایی،‌ ام.پی.تری‌پلیر و 8 گیگابایت حافظه داشته باشد.

 

به این مجموعه، بلوتوث و ابزارهایی برای اندازه‌گیری سرعت، تعیین مسافتی که پیموده‌اید و البته سنجش میزان کالری که سوزانده‌اید را اضافه کنید. همچنین این وسیله یک دوربین دارد که با آن می‌توانید فیلم هم بگیرید. یک پورت یو.اس.بی در یک طرف ساعت اسپورتیو قرار داده شده که کاربرد آن را برای شما بسیار راحت‌تر می‌کند.

 

به نظر مجموعه کاملی می‌رسد نه؟ خب باید یک نمایشگر لمسی 1.5 اینچی و یک دکمه اس.او.اس (SOS) برای گرفتن کمک در شرایط اضطراری را هم اضافه کرد.  راستی اسپورتیو خودش می‌تواند ساعت را اعلام کند. از یک ساعت مچی دیگر چه می‌خواهید؟

 

قیمت ساعت اسپورتیو شرکت وی.ایی.ای (VEA Sportive) حدود 570 دلار تخمین زده شده است.

سعید بازدید : 104 سه شنبه 1390/04/28 نظرات (0)

احساس خستگی می کنید؟ قصد دارید بخشی از زمان خود را با یک سرگرمی تلف کنید؟ خواندن این مقاله را ادامه دهید تا با 10 وب سایت تفریحی آشنا شوید استفاده از تمام این وب سایت ها مجانی است و به شما کمک می کنند تا کمی سرگرم شده و وقت تلف کنید. اگر شما هم وب سایت های اینچنینی را می شناسید لطفا در بخش نظرات با ما درمیان بگذارید.

King

king

در این وب سایت مجموعه بسیار متنوعی از بازی های فلش جمع آوری شده اند بسیاری از این بازی ها سرگرم کننده و معمایی هستند این بازی های فلش را می توانید بصورت آنلاین بازی کنید و یا فایل های فلش را دانلود کرده و بصورت آفلاین از آنها استفاده نمایید. King.com هر ماه لیست بازی های خود را بروز می کند و چند بازی جدید به لیست بازی ها اضافه می کند. شما همچنین می توانید با کاربرهای آنلاین این سایت بازی کنید. این وب سایت ادعا کرده که بازیکنان هم سطح را در مقابل یکدیگر قرار می دهد.

 

( برای خواندن ادامه مطلب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید )

سعید بازدید : 97 جمعه 1390/04/24 نظرات (0)
 
جمعه شب کنسرت بنیامین بهادری در سالن مملو از جمعیت میلاد برگزار شد. جمعیتی که اغلبشان را جوانان تشکیل می‌دادند به شدت نسبت به حضور بنیامین روی صحنه ابراز احساسات کردند تا بنیامین کنسرتش را با اجرای ترانه خط سوم شروع کند.

wWw.TakStar.RozBlog..com --- تک ستاره

در کنار لباس‌های ساده بنیامین طراحی صحنه متفاوت این اجرا جلب توجه می‌کرد. میز و صندلی، تیر چراغ برق در کنار تخته‌ای که رویش تلفنی تعبیه شده بود و بنیامین از ابتدای کنسرت کلماتی روی آن می‌نوشت. کلماتی که با کامل شدن به جمله: «من عاشق شدم، حالم بده» رسیدند.
بنیامین در این کنسرت تعداد زیادی از ترانه‌های دو آلبومش را اجرا کرد. در‌‌ همان اوایل کنسرت بود که اجرای ترانه خاطره‌ها با استقبال و همخوانی تماشاگران همراه شد. تنگ غروب و آهای تو و حالم بده دیگر ترانه‌های محبوب مردم در این کنسرت بودند. بنیامین چند ترانه را هم با شمعی در دست اجرا کرد که مردم با نورهای موبایل او را همراهی کردند.
حضور علی منصوری بازیگر چند سریال تلویزیونی از جمله خط قرمز به عنوان نوازنده کیبورد از دیگر نکات جالب این کنسرت بود.
در اواسط کنسرت بنیامین از محسن رجب پور-مدیر شرکت ترانه شرقی-تشکر کرد و او را بهترین مدیر موسیقی ایران دانست. رجب‌پور هم در صحبت‌هایی خبر از کنسرت گروه آریان و بنیامین در کیش داد و اعلام کرد جدید‌ترین آلبوم بنیامین شهریور منتشر می‌شود. رجب‌پور در پایان ابراز امیدواری کرد این کنسرت به زودی یک روز دیگر تمدید شود.
(برای دیدن ادامه تصاویر روی ادامه کلیک کنید)
سعید بازدید : 112 جمعه 1390/04/24 نظرات (0)

به گزارش بانکی دات آی آر، در گزارش اخیر شرکت مک آفی اعلام شده است که لیستی که تحت عنوان عبارات خطرناک اینترنتی منتشر شده است، کاربران اینترنتی و وبگردها را در خطر دانلود نرم افزار های مخرب قرار می دهد.

بر اساس گزارش این شرکت، محققین تحلیل و بررسی های خود را بر روی بیش از 2600 سایت معروف که امکانات جستجو و دانلود نرم افزار را در اختیار کاربران قرار می دهند انجام داده است. در این میان اسم سایت های بزرگی چون گوگل و یاهو نیز به چشم می خورد.

موتورهای جستجو گر هم می توانند مانند یک سراشیبی در یک اتوبان عمل کنند ، هم می توانند مانند یک سربالایی مانع حرکت بیشتر شوند. هکرها در این زمینه بسیار هوشمند می باشند و از امکانات موتور های جستجوگر که همه دنیای وبگردان است، سو استفاده می کنند.

 


تحقیقات مک آفی بعد از انجام بسیاری از بررسی های لازم به این نتیجه رسیده است که هکرها معمولا به دنبال سایت های پرازدحام می روند. آن ها عاشق جمعیت و شلوغی هستند.

هدف بعدی آنان، کاربران آنلاینی هستند که تمایل شدیدی برای دانلود موسیقی وفیلم دارند و در سایت های متعددی عضویت گرفته و وارد آنان می شوند. عضویت آنان مسلما موجب خواهد شد تا برخی اطلاعات شخصی را ثبت کنند.

به طور مثال، اغلب کسانی که به دنبال دانلود موسیقی هستند، یکی از اهداف مهم هکرها محسوب می شوند. اما چرا؟ چون اغلب آنان بر روی دانلود به دنبال فایل های ام پی تری شده هستند و معمولا به سایت های معروف در این زمینه مراجعه می کنند و در بسیاری از آنان عضویت می گیرند.

در نهایت می توان با در نظر گرفتن محاسبات دقیق محققین در این زمینه لیست اسامی 10 عبارت برتری که کاربران آنلاین و وبگرد ها را تهدید می کند به شرح زیر نام برد:

  1. Word unscramble
  2. Lyrics
  3. MySpace
  4. Free Music Downloads
  5. Phelps, Weber-Gale, Jones and Lezak Wins 4x 100m Relay
  6. Free Music
  7. Game Cheats
  8. Printable Fill in Puzzles
  9. Free Ringtones
  10. Solitaire
سعید بازدید : 194 جمعه 1390/04/24 نظرات (0)

اجرای طرح امنیت اخلاقی در شهر تهران توسط نیروی انتظامی همچنان در مناطق مختلف شهر تهران پیگیری می شود.

(برای دیدن ادامه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه فر مایید)

سعید بازدید : 82 جمعه 1390/04/24 نظرات (0)

نمایشگاه بین المللی خودرو 2011 امسال از 1 تا 10 ژوئیه در ملبورن استرالیا در حال برگزاری است. در میان مدل‌های به نمایش گذاشته شده در غرفه تویوتا مدل مفهومی FT-86 II که گونه تکامل‌یافته FT-86 است نظر بازدیدکنندگان را بیشتر از سایر مدل‌ها به خود جلب کرد. در این نمایشگاه ماشین‌های تمام الکتریک مختلفی از سوی کمپانی‌های مختلف مانند رنو و نیسان معرفی شده اند. به عنوان مثال NISSAN LEAF یکی از این مدل‌ها بود که نیسان با مهیا کردن شرایط رانندگی در جاده از بازدیدکنندگان دعوت می‌کرد تا این مدل را آزمایش کنند.

مزدا مدل مفهومی Shinari که به مانند مهاجمی در کمین حمله طراحی شده است را در معرض نمایش گذاشت. هیوندای در غرفه خود مدل مفهومی Blue2 FCEV را در معرض نمایش گذاشته بود که به موتور الکتریکی نود کیلووات مجهز شده است. ماشین تمام الکتریک e-tron مدلی است که آئودی با آن آینده را هدف قرار داده است. e-tron دارای صفر تا صد ۴.۸ ثانیه است و به چهار موتور الکتریکی مجهز شده که در مجموع ۲۳۰ کیلووات نیرو تولید می‌کنند.

یکی از گران‌قیمت‌ترین و لوکس‌ترین مدل‌های موجود در نمایشگاه بنتلی Mulsanne بود که ۶۷۵ هزار دلار استرالیا، قیمت داشت. مدلی که به نظر می‌رسید بدون اتکا به چیزی نشسته است ابتکار جالبی بود که در غرفه Kumho tyres به منظور جلب توجه بازدیدکنندگان به کار گرفته شده بود. SLS AMG که حدود ۴۹۷ هزار دلار استرالیا قیمت دارد گران‌ترین محصول موجود در غرفه مرسدس بنز بود. گل سر سبد نمایشگاه و تنها بی‌ام‌و موجود در نمایشگاه مدل مفهومی هیبرید Vision EfficientDynamics بود. این مدل به دو موتور الکتریک با مجموع توان ۲۴۱ کیلووات و یک موتور توربو دیزل سه سیلندر مجهز شده است.

فورد با همکاری Top Gear استرالیا دو طرح Nimachine و Brookline که به ترتیب توسط نیما نوریان (طراح ایرانی فورد) وSimon Brook طراحی شده‌اند، به عنوان مدلی مشابه مدلی که قرار است در سری جدید فیلم Mad Max ظاهر شود را در این نمایشگاه در معرض نمایش گذاشته بود. GranTurismo S یکی از مدل‌های نمایش داده شده توسط مزراتی است که دارای صفر تا صد پنج ثانیه، حداکثر سرعت ۲۹۵ کیلومتر در ساعت و قدرت ۴۴۰ اسب بخار است.

در غرفه پورشه تقریبا انواع محصولات این کمپانی مانند Cayman R ،Cayenne 2011 ،Boxter ،Carrera و مدل جدید Panamera به چشم می‌خوردند. لامبورگینی با سه مدل Gallardo LP 550-2 Coupe ،Gallardo LP 570-4 Superleggera و مدل جدید Aventador LP 700-4 Coupe با صفر تا صد ۲.۹ ثانیه و قدرت هفتصد اسب بخار و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت یکی از پربازدیدترین غرفه‌ها بود. 

 ( برای دیدن ادامه عکس ها کلیک کنید )

سعید بازدید : 240 چهارشنبه 1390/04/22 نظرات (0)

عکس های جدید و بسیار زیبا از تینا آخوند تبار بازیگر معروف سینما و تلویزیون که امروز عکس های این بازیگر مشهور را برای شما اماده کرده ام که امیدوارم از دیدن عکس ها نیز لذت ببرید.

عکس های تینا آخوند تبار (1)

- - برای دیدن دامه عکس ها روی ادامه مطلب کلیک کنید - -

سعید بازدید : 90 دوشنبه 1390/04/20 نظرات (0)

 

 

خدایا به هر کس که دوست میداری بیاموز که تابستان از زمستان گرم تر است
و به هر کس که بیشتر دوست میداری بفهمان که اودکلن کار حمام را نمیکند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پشتکار رو از اون ساعتِ زنگداری یاد بگیر که تادهنتو سرویس نکنه، صداش قطع نمیشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتي مو توي غذا باشه ، فرقي نميكنه مژه ي دلبر باشه ، يا سيبيل اكبر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حکیمی فرزند را فرمود : جان فرزند نه آنگونه بر زنان هیزی کن که ایشان را آبستن نمایی و نه آنگونه سر در زیر دار که گمان کنند چیزی در تنبان نداری

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در دنیایی که همه یا گوسفندند یا گرگ
ترجیح میدهم چوپان باشم
همدیگر را بدرید
من نی میزنم
♪ ♪♪ ♫

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


ادامه اس ام اس ها در ادامه مطلب

سعید بازدید : 90 شنبه 1390/04/18 نظرات (1)

Como Shambhala نام هتلی است که مناظر زیبای جزیره بالی اندونزی اون رو احاطه کرده. هماهنگی طراحی مدرن با معماری سنتی، استفاده از سبک های ملی در یک مکان سبز جنگلی و رعایت شرایط مختلف در طراحی این هتل باعث شده تا هر گردشگری که به اندونزی میره نتونه از اینجا صرفنظر کنه ...


( برای دیدن ادامه عکس ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید )

سعید بازدید : 131 شنبه 1390/04/18 نظرات (0)

*مجموعه پنج کیلومتر تا بهشت /30 قسمت 35 دقیقه ای
زمان پخش:از دوشنبه 10/5/90 ،هرشب–ساعت 20:45
تکرار پخش:روز بعد –ساعت 18:00
 نویسندگان: علیرضا افخمی ، سجاد ابوالحسنی
 کارگردان: علیرضا افخمی
 تهیه کننده: داود هاشمی
بازیگران: داریوش فرهنگ ،شهرام قائدی ، رضا توکلی ، مهدی سلوکی ، شهنام شهابی ، پردیس افکاری ، شبنم قلی خانی ، نفیسه روشن و ...
خلاصه داستان :امیرحسین کارمند شرکت واردات داروی همایون است و مدتی است دلبسته آیدا دختر همایون شده اما زمانی که علاقمندی اش را اعلام می کند زندگی اش دچار تغییرات شگرفی می شود.
سایر عوامل
دستیار کارگردان : اکبر نصیری
 برنامه ریز و دستیار کارگردان : مهدی آقایی
مدیرتولید :مهدی بدرلو
منشی صحنه :پریسا افخمی
 تصویربردار : حسنعلی اسدی 
 صدابردار :فرخ فدایی
طراح صحنه و لباس :آیدین ظریف
طراح گریم :جلال الدین معیریان
عکاس :بابک برزویه

برای خواندن اعلام برنامه بقیه سریال ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

سعید بازدید : 70 پنجشنبه 1390/04/16 نظرات (0)

به نام خدا

سلام دوستان به وبلاگ تفریحی تک ستاره خوش امدید .

من سعید . 23 ساله از کرج این وبلاگ رو مدیریت می کنم . قبلا سایت میهن دی ال واسه من بود که فیلتر شد . تقریبا 8 ساله تو اینترنت وبلاگ دارم . سایت استقلال نیوز هم واسه من بود که تعطیل شد . این وبلاگ هم تاسیس کردم که هم دوباره به نت برگردم هم به شما خدمات بدم .

 

از دوستان عزیز که مایل به تبادل لینک هستند خواهش می کنم لینک خودشون رو ارسال کنند .

در ضمن من 25 روز دیگه سربازیم تموم میشه . تا اون روز 1 روز در میون اپدیت میکنم .

به تالار گفتمان ما هم سر بزنید .

یا علی .

سعید بازدید : 106 پنجشنبه 1390/04/16 نظرات (0)

بلندترین برج مسکونی ایران واقع در کردستان تهران، با بیش‌از ۵۰۰ واحد مسکونی و ۱۱ پنت‌هاوس رکورد بالاترین ارزش ملک را در بازار مسکن، به نام خود ثبت کرده است. این رکورد فاصله زیادی با متوسط قیمت مسکن در پایتخت دارد.
در حال حاضر قیمت پایه هرمتر مربع از بنای مسکونی «برج تهران» سه‌میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان تعیین شده، در حالی که میانگین قیمت مسکن در تهران هم‌اکنون به یک‌میلیون و ۴۰۰‌هزار تومان رسیده است.
تهرانی‌ها «برج تهران» را به ساختمان بال‌دار می‌شناسند، اما ساکنان این برج محل زندگی‌شان را به «جزیره» تشبیه‌ می‌کنند چون دورتادور آن را بزرگراه محصور کرده و همه نوع امکانات تجاری، اداری، ورزشی و تفریحی در آن وجود دارد.
عوامل فروش در «برج تهران» قیمت‌‌ها را از مرداد سال گذشته تاکنون تغییر نداده‌اند، اما این به معنی نفوذ رکود مسکن به «جزیره
۵۵۰واحدی کردستان تهران» نیست.
قیمت پایه برای فروش هر واحد مسکونی در برج تهران سه‌میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان تعیین شده که هر چقدر طبقات افزایش پیدا می‌کند، قیمت نیز زیاد می‌شود تا اینکه در طبقه ۵۵ ارزش هر مترمربع به ۷‌میلیون و ۲۰۰‌هزار تومان می‌رسد.
قیمت ۱۲ سال پیش خانه‌های برج تهران ۱۲ سال پیش ۷ برابر قیمت روز بازار پیش‌فروش شد! ساکنان قدیمی این برج می‌گویند در سال ۷۶، برخی واحدها متری ۷۰۰ تا ۸۰۰‌هزار تومان پیش‌فروش شد. در آن سال طبق مستندات وزارت مسکن، قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در تهران، ۱۵۶‌هزار تومان بود.
رمز ورود به این جزیره ۵۵۰ واحدی پول است. همه نوع قشر با هر نوع ویژگی و خصوصیت زندگی کافی است پول کافی برای خرید یکی از واحدهای این برج را داشته باشد.
مجردها یا سالمندان می‌توانند واحدهای ۴۰ متری را صاحب شوند. خانوارهای تعداد بالا می‌توانند در واحدهای ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری اقامت دائمی داشته باشند. برای سرمایه‌دارها هم پنت‌هاوس در نظر گرفته شده است.

سعید بازدید : 430 پنجشنبه 1390/04/16 نظرات (0)

فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست به کارگردانی رضا خاکی و تهیه کنندگی داریوش بابائیان,اواخر تابستان اکران خواهد شد.
داریوش بابائیان گفت:فیلم آماده اکران می باشد و زمان تاریخ اکران فیلم مشخص شده و تا این حد می توانم بگویم که اواخر تابستان فیلم اکران خواهد شد.
در فیلم سینمایی اینجا تاریک نیست بازیگرانی همچون:الناز شاکردوست,مصطفی زمانی,رضا یزدانی,پولاد کیمیایی

تعداد صفحات : 4

درباره ما
وبلاگ تفریحی و سرگرمی تک ستاره تمام قوانین جمهوری اسلامی را رعایت و از ارسال هرگونه مطلب سیاسی . ضد دین . مستهجن و مطالب ضد قوانین خود داری می کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 129
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 2,530
  • بازدید کلی : 142,489