loading...
ْ»» وبلاگ تفریحی و سرگرمی تک ستاره ««
تشکر فراوان

تشکر فراوان از

www.rozberooz.ir


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
گالری عکس های کیم کارداشیان مدل سکسی 16 1458 sia
عکس های سپیده خواننده زیبای ایرانی 6 576 niloofar
عکس های داغ و دیدنی از الناز شاکردوست و دوست پسرش !‌! داغ داغ 5 284 niloofar
گالری عکس های کامرون دیاز - Hot - Sexy - Cameron Diaz 20 369 mazdak
فيلم لحظه ترور امام خامنه اي 1 59 takstar
عکس های انجلینا جولی 6 254 takstar
فروش فیلم 18- سال در داروخانه + عکس 1 90 aq-alma
عکس از اوج بدحجابی یک دختر جوان در تهران 1 357 aq-alma
عکس/ محافظان هاشمی با جلیقه ضدگلوله 1 56 aq-alma
عکس/گاف بحث برانگیز سایت استقلال در آستانه دربی 0 40 takstar
عکس دیدنی و زیبا از کتایون ریاحی و همسرش 0 68 takstar
عکس های عروسی کیم کارداشیان با بازیگر هالیوودی 0 90 takstar
عکسی از جنیفر لوپز که تا کنون ندیده اید 0 81 takstar
گالري عكس هاي هيلاري داف !!‌ 4 168 takstar
فیلم دو دختر همجنس باز ایرانی اکران شد! + عکس 1 141 farid
عکس های زیبای حدیث میر امینی بازیگر سینما و تلوزیون 3 63 takstar
عکس های لیدی گاگا خواننده معروف آمریکایی 1 59 takstar
عکس های شیلا خداداد بازیگر سینما وتلوزیون - Shila Khodad 2 50 takstar
تصاویر ساحل شیشه ای در کالیفرنیا 0 56 takstar
آزار جنسی سه دختر کوهنورد 0 97 takstar
تصویر: مداح مشهور تیتر روزنامه اصلاح طلب شد 0 46 takstar
دختر عجیب اسکاتلندی اگر موهایش را شانه کند ،می میرد 0 55 takstar
عکس های جنیفر لوپز 41 3020 ali6424
گالری عکس سارا شاهی بازیگر و مدل سکسی ایرانی - اسپانیایی 3 2705 farzad
گالری عکس های شکیرا ( داغ داغ ) (جدید) 6 458 sanaz
گالری عکس جسیکا آلبا ! 5 398 sanaz
عکس های پاریس هیلتون - Paris Hilton Sexy Pic 17 246 takstar
جدید ترین مدل های لباس شب - زنانه - مرداد ماه 90 - 9 144 takstar
عکس های لیندا کیانی - بازیگر زیبای سینما و تلوزیون 8 144 takstar
عـــکــسهای ســـحــــر قــریــشـــــی 12 135 takstar
سعید بازدید : 50 شنبه 1390/05/15 نظرات (0)

برای اولین بار در سطح کشور، مسابقه “کودکان آهنین” ویژه سنین دو تا پنج سال به سبک “مردان آهنین” در قرچک ورامین برگزار شد.

این رقابت در مجموعه تفریحی ورزشی ولیعصر(عج) قرچک به نشانی زیباشهر، انتهای خیابان ۲۴ متری با حضور کودکان و والدینشان برگزار  شد.

سامانه پیام کوتاه برای ثبت نام

سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۲۰۳۲۰۳۰ برای ثبت نام کودکان منطقه جنوب شرق استان تهران در نظر گرفته شده بود. والدین کودکان با ارسال پیام کوتاه محتوی نام، نام خانوادگی و سن کودک خود، ثبت نام کرده و در روز مسابقه حاضر شدند.

آیتم های مسابقه “کودکان آهنین”

مدیر مجموعه تفریحی ورزشی ولیعصر(عج) در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: حمل متکا، حمل کیف پدران، حمل زنبیل و کیسه خرید مادران که در آن لوازمی مانند تاید و رب و ریکا و… وجود دارد، جابجایی پشتی، رکاب زدن سه چرخه ای که پشت آن اسباب بازی کودکان است، از آیتم های این مسابقه بود.

سعید حاجی باقری افزود: آیتمهای این رقابت، ترکیبی از این موارد است که هر آیتم بین یک تا دو دقیقه زمان می برد که سرعت و زمان در این مسابقه مهم بوده و امتیاز داشت.

وی بیان کرد: کودکان در ۱۰ گروه و در رده های سنی دو تا سه سال، سه تا چهار سال و چهار تا پنج سال به رقابت  پرداختند.

این رقابت مورد تأیید تیم پزشکی قرار گرفته است

این مسئول با تأکید بر اینکه طراح این رقابت، غلامرضا فرجیان از فعالان فرهنگی و روزنامه نگاران شهرستانهای ورامین و پیشو بوده است، افزود: این مسابقات مورد تأیید یک تیم پزشکی قرار گرفته است.

وی بیان داشت: کل باری که کودکان حمل  کردند، در نهایت بین دو تا سه کیلوگرم است و به تأیید پزشکان، آسیبی به آنها نمی رساند.

حاجی باقری ادامه داد: رقابتها روی تاتامی برگزار شد و والدین نیز  کودکان را همراهی کردند، ولی نمی توانستند به آنها کمک کنند.

(برای دیدن ادامه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید)

سعید بازدید : 53 شنبه 1390/05/15 نظرات (0)

۱- نخستین گوشی موبایل: نخستین تماس تلفنی با گوشی موبایل در سال ۱۹۷۳، توسط کارمند شرکت موتورلا، مارتین کوپر، صورت گرفت، وی در آن تماس تلفنی، از یکی از خیابان‌های نیویورک با رقیب‌اش -جوئل انگل- از شرکت AT&T تماس گرفت.

 

در آن زمان موتورلا شرکت کوچکی بود، اما AT&T یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دنیا به شمار می‌آمد. او در این تماس حسابی دل رقیب‌اش را سوزاند و به او گفت که دارد که با گوشی موبایل واقعی قابل حمل با او صحبت می‌کند و به این ترتیب به او فهماند که نخستین گوشی موبایل را ساخته است. در آن سوی خط، جوئل، لحظه‌ای سکوت اختیار کرد، احتمالا در ان لحظه،‌ او داشت دندانش‌هایش را از شدت حسادت و عصبانیت بر هم فشار می‌داد!

 

آن گوشی موبایل، یک نمونه اولیه از مدل naTDyAC موتورلا بود که یک دهه بعد، به صورت تجاری وارد بازار شد و مبدل به نخستین گوشی موبایل تجاری شد.

 

در سال ۱۹۸۴، این گوشی موبایل نزدیک به چهار هزار دلار قیمت داشت که با در نظر گرفتن تورم این سال‌ها، این مبلغ معادل ۹ هزار دلار این روزها می‌شود! این گوشی در آن زمان، نمادی از فناوری بود و در فیلم‌ها به رخ کشیده می‌شد.

 

در انگلستان، نخستین تماس با گوشی موبایل، در سال ۱۹۸۵ صورت گرفت.

 

سعید بازدید : 83 جمعه 1390/05/14 نظرات (0)

 از دیرباز مهدیه تهران که با طنین سخنان مرحوم شیخ احمد کافی خو گرفته، محفلی برای دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت هست که نقش تاثیر گذار آن در ترویج و گسترش فرهنگ مهدوی بی بدیل می باشد. مرحوم شیخ احمد کافی همواره تمامی همت خود را برای مبارزه با منکرات و گناه و گسترش فرهنگ غنی تشیع در جامعه گمارده بود که در همین راستا با خرید مغازه مشروب فروشی در اطراف مهدیه تهران و تبدیل آن به محل کسب حلال و انجام این گونه امور مبادرت می ورزید.

به سرویس مذهبی، از دیرباز مهدیه تهران که با طنین سخنان مرحوم شیخ احمد کافی خو گرفته، محفلی برای دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت هست که نقش تاثیر گذار آن در ترویج و گسترش فرهنگ مهدوی بی بدیل می باشد.

مرحوم شیخ احمد کافی همواره تمامی همت خود را برای مبارزه با منکرات و گناه در جامعه گمارده بود که در همین راستا با خرید یک باب مغازه مشروب فروشی در اطراف مهدیه تهران و تبدیل آن به محل کسب حلال و انجام این گونه امور مبادرت می ورزید.

البته مرحوم کافی در بين سخنان خود مسائلي سياسي را آميخته با طعن و كنايه و با اشاره به مخاطبان خود تفهيم مي‌كرد. مثلا مي‌گفت: به‏ جاي اينكه برود با خانواده اش خوش باشد، مي‌رود پيش موسيو آبجو مي‌خورد، به‎جاي آبجو اگر خود جو را بخوريد و مثل ... كنيد كه بهتر است.

عکس ذیل نمونه ای از فعالیت های مهدیه تهران در راستای مبارزه با منکرات اجتماعی می باشد که خود می تواند الگویی بی بدیل باشد.


سعید بازدید : 164 پنجشنبه 1390/05/13 نظرات (0)

دارنده جایزه اسکار ، "دیم هلن میرن " با 66 سال سن به عنوان خوش اندام ترین زن سال برگزیده شد.
در نظر سنجی که توسط یک باشگاه بدن سازی در لس آنجلس صورت گرفت این بازیگر انگلیسی با پشت سر گذاشتن "ال مک پرسن" بازیگر و مانکن استرالیایی ، "جنیفر لوپز" و "پیپا میدلتون"
خوش اندام ترین زن انتخاب شد.
"هلن میرن" در نظرسنجی که 2000 نفر در آن حضور داشتند  با 18 % آرا مقام نخست را بدست آورد و "مک پرسن" 48 ساله با 10% آرا دوم شد.

"جنیفر لوپز" با 6.6 % ، "پیپا میدلتون" خواهر کیت میدلتون ، عروس خاندان سلطنتی انگلستان ، با 4 % آرا و "کیت وینسلت" بازیگر هالیوود با 3.9% آرا  در رده سوم  تا پنجم قرار گرفتند.


در میان مردان نیز "دیوید بکهام" فوتبالیست انگلیسی با 21% ، "دنیل کریگ" بازیگر انگلیسی با 15.75% و سوپر استار هالیوود "جانی دپ" با 10.25 % آرا به ترتیب مقام های اول تا سوم خوش اندام ترین مرد جهان را به خود اختصاص دادند.

 

 

سعید بازدید : 87 پنجشنبه 1390/05/13 نظرات (0)

سعد‌آباد، ييلاق شاهان سلسله قاجار بوده و بعد از كودتاي رضاخان وسعت يافته است. كاخهاي عصر احمد‌شاه قاجار، رضاخان و محمد‌رضا پهلوي با اثاثيه وارداتي آنها، امروزه به صورت موزه‌اي عبرت‌انگيز تحت نام «مجموعه تاريخي فرهنگي سعد‌آباد» در معرض ديد و قضاوت عموم قرار دارد.
مجموعه تاريخي فرهنگي سعدآباد در پهنه كوهپايه‌هاي توچال و دره دربند و در يكي از شمالي‌ترين نقاط تهران با مساحتي حدود 110 هكتار قرار گرفته است.


سعدآباد از شمال با كوه‌هاي البرز، از شرق با گلابدره، از مغرب با ولنجك و از جنوب با تجريش همسايگي دارد. اين منطقه در دوره قا جار محل استقرار و سكونت تابستاني و ييلاق شاهان اين سلسله بوده و پس از كودتاي رضاخان (سوم اسفند 1299) در وسعتي تازه و الحاق باغ‌هاي مختلف به اقامتگاه تابستاني پهلوي اول اختصاص يافت و كاخ وكوشك‌هايي به مناسبت گوناگون در جاي جاي اين پهنه برتافته از درختان كهن و سپيدار و سرو، به فاصله‌اي از بازمانده بناهاي قاجار سربرآوردند.
در دوره پهلوي، 18 كاخ كوچك و بزرگ در سعد‌آباد ساخته شد كه هر يك هنر و ذوق معماري ايراني را به نمايش مي‌گذارند. تمامي اين مجموعه پس از انقلاب اسلامي تبديل به موزه شده است. برخي از عمارت‌‌ها به شكل كاخ موزه، همان طور كه بوده مانند كاخ ملت (سفيد) و كاخ سبز (شهوند) به نمايش گذاشته شدند و برخي با توجه به ويژگي بنا، تبديل به موزه شدند.
موزه‌‌هاي فعال در اين مجموعه عبارتند از: موزه پژوهشي مردم‌شناسي، موزه مينياتور آبكار، موزه هنرهاي زيبا، كاخ موزه ملت، كاخ موزه سبز، موزه نظامي‌، موزه بهزاد، ‌موزه ملي آب، موزه خط و كتابت ميرعماد، موزه فرشچيان و موزه هنر ملل.
كالسكه خانه رضاشاهي از جمله قديمي‌ترين بناهاي ساخته شده در مجموعه سعد‌آباد مي‌باشد كه در قسمت شمالي مجموعه به عنوان ورودي و مدخلي به فضاي باز مقابل كاخ احمد‌شاهي و كاخ سبز مي‌باشد.اين بنا شامل چهار اتاق و يك ورودي مرتفع و مزين به دو ستونچه آجري در دو طرف آن و تزيينات لمبه كوبي زير سقف ورودي و هم چنين آجركاريهاي زيبا در سراسر نماي ساختمان مي‌باشد. از اين ساختمان در زمان رضاخان تا مدتها به عنوان كالسكه خانه كاخ شاهي استفاده مي‌شد. اما پس از جايگزين شدن ماشين، بدون استفاده و متروك باقي ماند. شايان ذكر است كه اين بناي قديمي در سال 1381 در دست عمليات مرمتي و استحكام بخشي و همچنين طراحي محوطه بيروني و دروني قرار گرفت و در ابتداي سال 1382 به عنوان موزه ايرانگردي و جهانگردي برادران اميدوار تغيير كاربري يافت و در روز جهاني جهانگردي (5 مهر 1382) افتتاح گرديد.
كاخ احمد شاهي بر روي تپه‌ علي‌خان واقع در بخش «ترش محله» منطقه ييلاقي دربند ساخته شده است. اين كاخ از جمله اقامتگاههاي احمد شاه آخرين پادشاه سلسه قاجار بود.
رضاخان پس از به قدرت رسيدن از هيچكدام از كاخهاي خاندان قاجار استفاده نكرد بلكه براي اقامت در تهران كاخ مرمر و براي اقامتگاه ييلاقي اين بخش در بند را بر مي‌گزيند. كاخ احمد‌شاهي داراي دو ايوان است كه از يك طرف ديد به كوه و از طرف ديگر ديد به شهر را دارا است و از اين لحاظ با بناهاي هم عصرش كه يك ايوان دارد متفاوت است. اين ساختمان از جمله زيباترين ساختمان‌هاي موجود و از لحاظ معماري نيز در اين مجموعه منحصر به فرد مي‌باشد. در حال حاضر اين بنا تحت نظر مجموعه سعد‌آباد نمي‌باشد.

( ادامه تصاویر و تاریخچه در ادامه مطلب )

سعید بازدید : 76 سه شنبه 1390/05/11 نظرات (0)
فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» آخرین ساخته اصغر فرهادی با مجموع فروش نزدیک به ۱۰ میلیون دلار نخستین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران لقب گرفت.

بر اساس خبری که روز گذشته سایت‌های سینمایی منتشر کردند و سایت شخصی لیلا حاتمی بازیگر این فیلم نیز آن را تایید کرد، فیلم «جدایی نادر از سیمین» که این روزها در انتظار نوبت اکران در سینماهای امریکا و چند کشور اروپایی دیگر است، توانست با مجموع فروش ۱۰ میلیون دلار (حدود ۱۱ میلیارد تومان) عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند.

به نوشته روزنامه اعتماد، رکورد قبلی پرفروش‌ترین فیلم مربوط به اخراجی‌های دو ساخته مسعود ده نمکی بود که بدون اکران بین‌المللی و فقط در سینماهای ایران ۵.۸ میلیون دلار فروش داشت.

فیلم جدایی نادر از سیمین در سینماهای تهران و شهرستان‌ها در مجموع ۳/۳ میلیون دلار فروش داشت و مجموع فروش بین‌المللی آن در سینماهای فرانسه، آلمان، انگلستان، بلژیک و ترکیه هم از مرز هفت میلیون دلار گذشت. با این حساب، این فیلم با فروشی بیش از ۱۰ میلیون دلار نام خود را به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران ثبت کرد.

این فیلم در هفته گذشته در فرانسه ۳۴۰هزار دلار دیگر فروخت و مجموع فروشش در این کشور به مرز شش میلیون دلار نزدیک شد. اکران جدایی نادر از سیمین از دو هفته پیش در آلمان آغاز شد و در هفته اول در ۵۰ سینما ۲۱۸۰۰۰ دلار فروش کرد و در هفته دوم با اضافه شدن پنج سینمای دیگر نزدیک به ۲۱۷۹۰۰ دلار در تعطیلات آخر هفته فروش داشت. به این ترتیب مجموع فروش جدایی نادر از سیمین در آلمان طی ۱۰ روز به ۶۰۰هزار دلار رسید و به احتمال زیاد فروش آن در این کشور تا هفته دیگر از مرز یک میلیون دلار عبور خواهد کرد. مجموع فروش این فیلم در انگلستان به ۴۵۰هزار دلار رسیده و پیش‌بینی می‌شود در آخرین هفته اکران با ۵۰۰هزار دلار فروش به کار خود پایان دهد. مجموع فروش این فیلم در کشورهای بلژیک و ترکیه هم به ترتیب ۲۶۰هزار و ۱۵هزار دلار بوده است.

این در حالی است که اکران این فیلم در خیلی از کشورها هنوز آغاز نشده است. جدیدترین زمان اعلام شده برای اکران «جدایی نادر از سیمین» مربوط به کشورهای هلند و مجارستان و اسپانیا است که به ترتیب در ۲۰ مرداد و سه و چهار شهریور این فیلم را اکران می‌کنند.»

جدایی نادر از سیمین» در دو هفته گذشته جایزه اول سه جشنواره جهانی را هم از آن خود کرده است. این فیلم علاوه بر دریافت جایزه بزرگ بهترین فیلم بخش مسابقه جشنواره سن پترزبورگ روسیه، جایزه اول جشنواره زردآلوی طلایی ارمنستان و جایزه جشنواره کرواسی را در هفته گذشته از آن خود کرد. این فیلم همچنین به تازگی جایزه بهترین فیلم و فیلمنامه جشنواره فیلم «دوربان» آفریقای جنوبی را به جوایز بین‌المللی خودش افزود.
سعید بازدید : 528 یکشنبه 1390/05/09 نظرات (0)

تصاوير زير مربوط به جشن آب‌پاشي در پارك آب و آتش تهران است. عملكرد مديريت فرهنگي شهرداري تهران در برخي از موارد با انتقادهايي همراه بوده، به‌طوري كه در جريان جشن‌هاي نيمه شعبان نيز برنامه‌هاي نامناسبي به نام امام زمان(عج) در برخي از محلات تهران اجرا شد.

جشن آب پاشی در پارک آب و آتش - وبلاگ تفریحی تک ستاره

سعید بازدید : 81 جمعه 1390/05/07 نظرات (0)

به بزرگ‌ترين سايت فروش كتاب در كانادا www. indigo. ca سر زده‌ايم و از فهرست 50 كتاب پرفروش آنها، شش كتاب از جديدترين و در عين حال محبوب‌ترين‌هاي هفته اخير را معرفي مي‌كنيم. 

اين معرفي شايد بتواند باب تازه‌يي باشد براي اطلاع يافتن از بازار جهاني كتاب و آشنايي مترجماني كه به ترجمه كتاب‌هاي روز دنيا علاقه‌مندند.

«زندگي دزديده شده» يا(A stolen life:a memoir )
خودزندگينامه‌يي نوشته جيسي دوگارد است. در تابستان سال 1991 روزنامه‌ها خبر از گم شدن كودك 11 ساله‌يي دادند كه جلوي خانه‌شان در ساوتليك كاليفرنيا، بعد از پياده شدن از اتوبوس مدرسه مفقود شده بود. 18 سال تمام، هيچ خبري از اين كودك نشد تا اينكه در سال 2009 يكي از افسران پليس اف‌بي‌آي، بطور اتفاقي او را پيدا كرد و به خانواده‌اش بازگرداند. جيسي دوگارد پس از گذراندن دوران نقاهت و بازيافت هويت اصلي خود، به تفصيل، از 18 سال ترس و تنهايي نوشت كه در زمان اسارت توسط زن و شوهري ميانسال تجربه كرده است. كتاب 288 صفحه دارد و اكنون كه فقط دو هفته از انتشار آن مي‌گذرد، از پرفروش‌ترين‌هاي دنياست.

«رقص با اژدها» يا ( A Dance With Dragons )
دومين رمان از سه‌گانه نويسنده آن جورج آر.آر.مارتين و چندمين جلد از يك‌سري پرطرفدار به نام «آوازي از يخ و آتش» است. ژانر كتاب حماسي- فانتزي است و به جنگي مي‌پردازد كه بين پنج پادشاه در جريان است. «رقص با اژدها» را با «ارباب حلقه‌ها» مقايسه مي‌كنند، بيش از هزار صفحه دارد و با اينكه فقط چند هفته از تاريخ چاپش مي‌گذرد، شماره يك فهرست پرفروش‌ترين‌هاي نيويورك‌تايمز را به خود اختصاص داده است.


(بقیه را در ادامه مطلب بخوانید)

سعید بازدید : 86 جمعه 1390/05/07 نظرات (0)

نام کیا جورابچیان طی این سال ها، بارها در رسانه های ایرانی تکرار شده و هر مرتبه که مورد پردازش قرار گرفته، تداعی کننده مفاهیمی مثل تجارت، نفت، ثروت و البته فوتبال بوده است. بااین همه اما، سخنی به گزافه نگفته ایم اگر مدعی شویم بیشتر آن هایی که در مورد کیا حرف زدند، نوشتند و حتی با او مصاحبه کردند هم هنوز از ماهیت دقیق و روشن این مولتی میلیونر ایرانی الاصل فرنگ نشین مطلع نیستند. زندگی کیا جورابچیان ابهامات بسیار جدی و زیادی دارد و حیرت آور است که این مجهولات، حتی شامل تاریخ تولد، زمان مهاجرت و حتی اسم کامل او هم می شود!

پسر مولتی میلیاردر ایرانی با ۴هویت جهانی و شخصیتی مرموز

یک مرد، ۲تاریخ تولد و ۴هویت!

آنچه مسلم است این که کیاجورابچیان یک نفر است(!) و فعلا شخص دیگری با چنین اسامی و چنین شرایطی اعلام موجودیت نکرده. با این حال همین مرد ثروتمند ایرانی، خودش به اندازه یک گروهان اسم و هویت دارد! در مورد او ۲تاریخ تولد ۱۴ جولای ۱۹۷۱ و ۱۴ جولای ۱۹۷۰ ذکر می شود، گرچه خرده تاریخ های دیگری هم در این باب وجود دارند که از مرورشان صرف نظر می کنیم. با این حال ۲هویت قطعی کیا، چیزی است که بسیاری از رسانه های دنیا را گیج کرده. برخی او را با نام کیا جورابچیان می شناسند و برخی دیگر کیاوش جورابچیان و جالب این جاست که تاجر ایرانی در حال حاضر به هر ۲نام شناسنامه دارد؛ یکی با تابعیت انگلیسی و دیگری با ملیت کانادایی!

موضوع وقتی عجیب تر می شود که بدانیم بعد از افشاگری روزنامه سان در مورد این ۲شناسنامه جورابچیان، رقیب جنجالی اش در انگلستان یعنی دیلی میل گزارش داد که مرد ایرانی، ۴ هویت با چهار آدرس در انگلستان و کانادا دارد و در گزارشش ، یکی از نام های وی را «کیا کیاوش»، تابعه کانادا ذکر کرد ! به رغم این همه ابهام در مورد زندگی جورابچیان و با وجود این که هنوز کسی نمی داند او در ۶سالگی به همراه پدرش- که کارگزار مرسدس بنز در تهران بود- به آمریکا رفته یا در ۱۰ سالگی، نکات روشن تری هم در سوابق آقای کیا به چشم می خورد. از جمله این که وی تحصیلاتش در رشته شیمی را در کالج کویین مری دانشگاه لندن نیمه تمام گذاشته، وارد تجارت شده و یک شرکت نفتی در آمریکا تاسیس کرده است!

( ادامه مطلب را حتما بخوانید )

سعید بازدید : 59 چهارشنبه 1390/05/05 نظرات (0)

|دانلود سریال قلب یخی – قسمت ۱ و ۲ از فصل دوم با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود سریال قلب یخی – قسمت ۱ و ۲ از فصل دوم

کیفیت: ۱۰۸۰p – فوق العاده

فرمت: mkv

حجم: ۱۱۰ MB

قسمت: ۱ و ۲

فصل: دوم

خلاصه داستان: شیوا در دادگاه منتظر موکل اش است که خبردار می شود گروهی حامد را در مسیر ربوده اند ولی دلیلش را نمی داند . از طرفی حامد که گریخته باید به محلی از پیش تعیین شده رفته و خود را در اختیار ربایندگان نهد چرا که ستاره گرفتار آنان است . حامد در آن جا با وضعیتی روبرو می شود که از قبل حدس نمی زده است …

( برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید)

سعید بازدید : 59 دوشنبه 1390/05/03 نظرات (1)

 طراح اصلی فرار زندانیان از زندان اصفهان در جریان یک عملیات ویژه پلیسی دستگیر شد.

سردار حسن کرمی فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه پس از فرار شش زندانی از زندان اصفهان دستگیری این افراد در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در روند رسیدگی به این پرونده و تعیین یک تیم ویژه، یکی از زندانیان فراری در استان خوزستان شناسایی شد و با هماهنگی مقام‌قضایی تیم ویژه‌ای برای دستگیری این فرد به این استان فرستاده شدند.

وی با بیان اینکه در یک عملیات غافلگیرانه این متهم به «بهنام ـ ع» که در حال شنا در رودخانه دز شوشتر بود توسط پلیس دستگیر شد، افزود: زندانی فراری دستگیر‌شده به جرم سرقت مسلحانه به 27 سال حبس محکوم شده بود که پس از طی سه سال از محکومیت خود حدود 24 روز پیش به همراه چند تن دیگر از زندانیان اقدام به فرار کرده بود.

کرمی گفت: فرد دستگیرشده طراح اصلی نقشه فرار زندانیان بوده است و مشخص شد که حفر تونل از اول دی‌ماه سال گذشته آغاز و سرانجام در دهم تیرماه سال جاری پایان یافته است.

به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان تلاش ماموران برای دستگیری پنج زندانی فراری دیگر همچنان ادامه دارد.

سعید بازدید : 894 دوشنبه 1390/05/03 نظرات (0)

صدای شیعه: در غفلت مسئولين فرهنگي کشور بعضا اتفاقاتي در سطح کشور مي افتد که زبان از گفتن آن قاصر است و اين سوال در پس ذهن نقش مي بندد که چرا وضعيت جامعه به اين سمت و سو کشيده شده است. تصاويري که در زير مي بينيد گوشه اي از انحطاط فرهنگي حاکم بر جامعه است که با تقليد کورکورانه از غرب و حرکت درمسير فنا جامعه را به سمتي سوق مي دهد که چيزي جز تباهي و نابودي برايش متصور نيست.
نکته جال توجه اين است که اين اتفاقات در زير  گوش مسئولين طرفدارسايه تساهل و تسامح رخ مي دهد. تصاوير زير مربوط به جشني موسوم به هالووين است که در تهران خيابان فرشته برگزار شده است و در آن جمعي جوان منحرف که در سايه سياستهاي غلط مسئولين فرهنگي کشور رشد کرده اند به تاسي از برگزار کنندگان غربي اين جشن انواع و اقسام فسق و فجور را در اين محفل شيطاني انجام دادند .
پيشاپيش از مخاطبين انقلابي از انتشار چنين تصاويري پوزش مي طلبیم.اين تصاوير گوشه از دهها تصوير اين محفل شيطاني است که انتخاب شده است ، قبح شکني برخي از تصاوير آنقدر زياد بود که به ناچار منتشر نگرديد.

تصاويري تکان دهنده از يک محفل شيطاني در تهران+عکس

برای دیدن ادامه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

سعید بازدید : 202 شنبه 1390/05/01 نظرات (1)

 با پایان تحقیقات در مورد پرونده قتل قوی ترین مرد ایران، متهمان بزودی صحنه حادثه را بازسازی می كنند و پرونده آنها با صدور كیفرخواست به دادگاه كیفری استان تهران ارسال می شود.

به گزارش «جام جم» ، متهمان این پروقاتل روح الله داداشی - وبلاگ تک ستارهنده ۳ پسر به نام های علیرضا، ناصر و علیرضا ۱۷ و ۱۸ ساله هستند.آنها شنبه شب گذشته هنگام تردد با خودروی پراید در ۴۵ متری گلشهر كرج با خودروی روح الله داداشی، قوی ترین مرد ایران و سرنشین همراه وی به صورت سطحی تصادف كردند كه میان آنها مشاجره درگرفت.

در این حادثه ۳ پسر جوان با قوی ترین مرد ایران درگیر شدند و یكی از آنها به نام علیرضا با ۳ ضربه چاقو به قلب و گردن روح الله داداشی، او را مجروح كرد و همراه دوستانش متواری شد.داداشی در راه انتقال به بیمارستان از شدت جراحات درگذشت امابا تلاش ماموران، متهمان در كمتر از ۳۰ ساعت دستگیر شدند و به اتهام وارده اعتراف كردند.

خبرنگار جام جم، با عامل این جنایت گفت وگو كرده است:

(برای خواندن مصاحبه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید )

تعداد صفحات : 4

درباره ما
وبلاگ تفریحی و سرگرمی تک ستاره تمام قوانین جمهوری اسلامی را رعایت و از ارسال هرگونه مطلب سیاسی . ضد دین . مستهجن و مطالب ضد قوانین خود داری می کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 129
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 2,547
  • بازدید کلی : 142,506