loading...
ْ»» وبلاگ تفریحی و سرگرمی تک ستاره ««
تشکر فراوان

تشکر فراوان از

www.rozberooz.ir


آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
گالری عکس های کیم کارداشیان مدل سکسی 16 1458 sia
عکس های سپیده خواننده زیبای ایرانی 6 576 niloofar
عکس های داغ و دیدنی از الناز شاکردوست و دوست پسرش !‌! داغ داغ 5 284 niloofar
گالری عکس های کامرون دیاز - Hot - Sexy - Cameron Diaz 20 369 mazdak
فيلم لحظه ترور امام خامنه اي 1 59 takstar
عکس های انجلینا جولی 6 254 takstar
فروش فیلم 18- سال در داروخانه + عکس 1 91 aq-alma
عکس از اوج بدحجابی یک دختر جوان در تهران 1 357 aq-alma
عکس/ محافظان هاشمی با جلیقه ضدگلوله 1 56 aq-alma
عکس/گاف بحث برانگیز سایت استقلال در آستانه دربی 0 41 takstar
عکس دیدنی و زیبا از کتایون ریاحی و همسرش 0 69 takstar
عکس های عروسی کیم کارداشیان با بازیگر هالیوودی 0 90 takstar
عکسی از جنیفر لوپز که تا کنون ندیده اید 0 81 takstar
گالري عكس هاي هيلاري داف !!‌ 4 169 takstar
فیلم دو دختر همجنس باز ایرانی اکران شد! + عکس 1 141 farid
عکس های زیبای حدیث میر امینی بازیگر سینما و تلوزیون 3 64 takstar
عکس های لیدی گاگا خواننده معروف آمریکایی 1 59 takstar
عکس های شیلا خداداد بازیگر سینما وتلوزیون - Shila Khodad 2 50 takstar
تصاویر ساحل شیشه ای در کالیفرنیا 0 56 takstar
آزار جنسی سه دختر کوهنورد 0 97 takstar
تصویر: مداح مشهور تیتر روزنامه اصلاح طلب شد 0 46 takstar
دختر عجیب اسکاتلندی اگر موهایش را شانه کند ،می میرد 0 55 takstar
عکس های جنیفر لوپز 41 3021 ali6424
گالری عکس سارا شاهی بازیگر و مدل سکسی ایرانی - اسپانیایی 3 2706 farzad
گالری عکس های شکیرا ( داغ داغ ) (جدید) 6 458 sanaz
گالری عکس جسیکا آلبا ! 5 398 sanaz
عکس های پاریس هیلتون - Paris Hilton Sexy Pic 17 246 takstar
جدید ترین مدل های لباس شب - زنانه - مرداد ماه 90 - 9 144 takstar
عکس های لیندا کیانی - بازیگر زیبای سینما و تلوزیون 8 144 takstar
عـــکــسهای ســـحــــر قــریــشـــــی 12 135 takstar
سعید بازدید : 202 شنبه 1390/05/01 نظرات (1)

 با پایان تحقیقات در مورد پرونده قتل قوی ترین مرد ایران، متهمان بزودی صحنه حادثه را بازسازی می كنند و پرونده آنها با صدور كیفرخواست به دادگاه كیفری استان تهران ارسال می شود.

به گزارش «جام جم» ، متهمان این پروقاتل روح الله داداشی - وبلاگ تک ستارهنده ۳ پسر به نام های علیرضا، ناصر و علیرضا ۱۷ و ۱۸ ساله هستند.آنها شنبه شب گذشته هنگام تردد با خودروی پراید در ۴۵ متری گلشهر كرج با خودروی روح الله داداشی، قوی ترین مرد ایران و سرنشین همراه وی به صورت سطحی تصادف كردند كه میان آنها مشاجره درگرفت.

در این حادثه ۳ پسر جوان با قوی ترین مرد ایران درگیر شدند و یكی از آنها به نام علیرضا با ۳ ضربه چاقو به قلب و گردن روح الله داداشی، او را مجروح كرد و همراه دوستانش متواری شد.داداشی در راه انتقال به بیمارستان از شدت جراحات درگذشت امابا تلاش ماموران، متهمان در كمتر از ۳۰ ساعت دستگیر شدند و به اتهام وارده اعتراف كردند.

خبرنگار جام جم، با عامل این جنایت گفت وگو كرده است:

(برای خواندن مصاحبه به ادامه مطلب مراجعه فرمایید )

ودت را معرفی كن؟

علیرضا هستم و ۱۸ سال دارم.

میزان تحصیلات؟

تا سال سوم راهنمایی درس خواندم و به دلیل این كه علاقه ای به ادامه تحصیل نداشتم، درس خواندن را رها كردم و اكنون كارگری می كنم.

رابطه شما با خانواده ات چطور بود؟

بد نبود و اختلافی با هم نداشتیم.

چطور با علیرضا و ناصر ـ همدستانت ـ آشنا شده بودی؟

در بوستان نزدیك خانه مان با هم دوست شده بودیم. آنها نیز مانند من به درس خواندن و ادامه تحصیل علاقه ای نداشتند.

چرا چاقو حمل می كردی؟

یك روز برای ملاقات با دوستانم ـ ناصر و علیرضا ـ به بوستان نزدیك خانه مان رفته بودم كه مشاهده كردم مردی غریبه راه یك پسر نوجوان را سد كرده و با تهدید چاقو از وی پول زور می خواهد. ترسیدم و فرار كردم و از همان موقع برای دفاع از خود سلاح حمل می كردم.

از شب حادثه بگو؟

آن شب از برادرم خواستم تا خودروی پرایدش را به من امانت دهد تا مادر بیمار یكی از دوستانم را به بیمارستان ببرم. با این ترفند خودرو را از برادرم گرفتم و سراغ ناصر و علیرضا رفته و برای تفریح به یكی از بوستان ها رفتیم و پس از آن با خودرو در سطح شهر می گشتیم.

حادثه چگونه رخ داد؟

ساعات پایانی شب شنبه بود. در بازگشت به خانه مان در منطقه ۴۵ متری گلشهر ناخواسته آینه كناری خودرو من به یك خودروی آزرا برخورد كرد و همین موضوع باعث درگیری ما با راننده و همراه وی شد. بعد از طی مسافتی خودروی هر دویمان در خیابان پونه در همان حوالی متوقف شد.

با بالا گرفتن درگیری مان وقتی مقتول قصد نزدیك شدن به من را داشت با دیدن هیكل تنومند وی ترسیده و برای نجات جان خود و دوستانم با چاقو به او حمله كردم و سپس فرار كردیم.

خانواده ات از ماجرا خبر داشتند؟

نه، وقتی به خانه مان آمدم خواب بودند. بلافاصله لباس خون آلودم را در سطل زباله انداخته و در خیابان گذاشتم و تا صبح خوابم نمی برد و چهره مرد جوان مقابل چشمانم بود. گمان می كردم مردم او را به بیمارستان منتقل كرده و نجاتش داده اند.

روز بعد پول و لباس هایم را درون ساكی گذاشته و از خانه بیرون زدم و به مادرم گفتم به مسافرت می روم. سرگردان كوچه و خیابان ها بودم از دوستانم نیز خبری نبود. بشدت احساس ترس كرده بودم.

چطور از مرگ روح الله داداشی با خبر شدی؟

من نام مقتول را نمی دانستم و او را نمی شناختم. صبح دوشنبه وقتی سوار تاكسی شدم، از طریق رادیو شنیدم مردی كه از قوی ترین مردان ایران و جهان بوده به طرز مرموزی كشته شده است، با شنیدن این خبر بشدت شوكه شده و می ترسیدم او همان مردی باشد كه من با چاقو به او حمله كرده بودم.

بعد چه شد؟

با پیاده شدن از خودرو به سمت كیوسك روزنامه فروشی رفته و چند روزنامه خریدم و با خواندن خبر قتل و دیدن عكس مقتول دیگر مطمئن شدم او همان مردی بوده كه با وی درگیر شده بودم.چند بار با تلفن دوستانم تماس گرفتم اما پاسخی نمی دادند. با احتمال این كه آنها از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شده اند، به فرار ادامه دادم تا این كه هنگام خروج از كرج در میدان امام خمینی (ره) از سوی ماموران شناسایی و دستگیر شدم.

اكنون كه دستگیر شده ای چه احساسی داری؟

تا پیش از دستگیری عذاب وجدان داشتم و چهره مقتول یك لحظه از مقابل چشمانم دور نمی شد، اما اكنون كمی آرام تر شده و فقط منتظرم هر چه زودتر مجازات شوم. دیگر نمی خواهم زنده باشم.

من شرمنده خانواده ام هستم. با لحظه ای غفلت، كاری از من سر زد كه باعث شد جوان بی گناهی را قربانی و زندگی خود و دوستانم را نیز تباه كنم.

سابقه كیفری داری؟

نه، ندارم.

حرف آخر؟

طاقت این همه عذاب را ندارم، از مسوولان قضایی می خواهم مرا مجازات كنند، كاش چاقویی حمل نمی كردم، كاش كسی به من می گفت در زندگی سرانجام خلاف و حمل چاقو مرگ است، از همه خجالت می كشم...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ؟؟؟ در تاریخ 1348/10/11 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

خیلی بد شد همش به خاطر یه ماشین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگ تفریحی و سرگرمی تک ستاره تمام قوانین جمهوری اسلامی را رعایت و از ارسال هرگونه مطلب سیاسی . ضد دین . مستهجن و مطالب ضد قوانین خود داری می کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 120
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 129
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 114
  • بازدید سال : 2,580
  • بازدید کلی : 142,539